Monday, April 6, 2009

1Malaysia Blogger Datuk Seri Najib Tun Razak



Today in Malaysia if you are not a blogger, it seems that you are outdated. I am not boasting because the fourth Prime Minister of Malaysia Tun Dr. Mahathir Mohamad and the present Prime Minister of Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak both of them are bloggers.

I published a post on this blog regarding Tun Dr. Mahathir Mohamad and now I am going to write about Datuk Seri Najib Tun Razak. The 1Malaysia Blogger Datuk Seri Najib Tun Razak was newly sworn in as the sixth Prime Minister of Malaysia on 03/04/2009.

In his maiden speech as prime minister, Datuk Seri Najib Tun Razak ordered the release of 13 Internal Security Act detainees and cancelled the ban on two publications. Other highlights of his speech are to review the Internal Security Act and to be an inclusive leader of all Malaysians.

What amazed me as a citizen of Malaysia is that Datuk Seri Najib Tun Razak claimed himself as the prime minister for all Malaysians. Is it means that all the former Prime Ministers of Malaysia were leaders for certain people only ? It really sound interesting.

3 comments :

  1. semasa sidang akhbar selep[as mesyuarat kabinet yang pertama , daya dan suami terpandang akan keadan almari buku yang berada di belakang dato seri. Saya dan suami sarankan aagar almari itu ditukar bagi mengelakkan timbunan buku yang berada tersusun di atas almari itu akan mengakibatkan kecederaan atau kemalangan yang tak sepatutnya berlaku. memang komen saya nampak remeh , tetapi memandangkan kami sebagai rakyat yang berharap dengan kepimpinan baru ini tidak 'dicemarkan' dengan insiden yang mungkin akan berlaku pada dato seri. kami berharap dato seri berhati-hati dan dapat memimpin negara kita malaysia ini dengan jayanya.

    rakyat malaysia
    shazshahrizah@faridah aziz
    seremban

    ReplyDelete
  2. Looking for some good, affordable hotels in Malaysia? ... check it out at Cheap Malaysia Hotels

    ReplyDelete
  3. salam 1 malaysia.
    saya ingin respon tentang cdgn pemberian imbuhan oleh SPRM kepada pemberi maklumat, apakah imbuhan itu juga adalah satu bentuk rasuah secara tidak langsung, dubimbangi ianya menyebabkan seolah2 kakitangan sprm tdk mahu buat kerja, seperti mana kaeadah LHDN.

    ReplyDelete

Your feedback is welcome.